12.06.2012

Adormirea poporului (politicienii prostesc poporul)

Deşteptarea !
Fraţilor, v-am explicat de multe ori adevărul, dar nu aţi vrut să inţelegeţi : una este Partidul Poporului (prescurtat PP-LC) şi alta este cacealmaua lui diabolescu, PP-DD.
Mulţi prieteni mi-au spus că în loc să voteze Partidul Poporului, au votat PP-DD.
Altă problemă este faptul că în preziua alegerilor, panourile oficiale cu afişele electorale sunt scoase. Aşa spune legea : nu se face campanie electorală cu o zi inaintea alegerilor, dar panourile uriaşe, de prost gust ale mafiei politice sunt protejate de poliţie. Am sunat la poliţie să vina să le dea jos, dar nu le-au dat, chiar dacă au promis.
Pe o raza de 500 metri in jurul sectiilor de votare, nu se accepta afise electorale. Oricum, legea nu acceptă campania electorală cu o zi inainte de vot.
Mafia politică actuală face ce vrea cu poporul, deoarece poporul doarme.
Dacă nu am dormi, nu am fi prostiţi. Asta se intâmplă cel puţin de 22 ani.
Deşteptarea, am dormit destul !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu