11.05.2011

Mobilizare Generala - 14 Mai 2011


Pe data de 14 mai a.c. va trebui sa participam nu numai noi, toti membrii SCMD, atat in Capitala cat si in tara, la actiunile preconizate, cat si un numar cat mai mare de cetateni ai Romaniei, indiferent de profesie, etnie, religie, sex, care sa raspunda chemarii SCMD, pentru a arata stapanilor FMI ai Romaniei si slugilor lor din tara ca Romania nu mai este un sat fara caini de paza, ca in Romania exista o forta capabila sa apere dreptul la viata al natiunii romane si dreptul la existenta a statului roman -- SINDICATUL MILITARILOR.
Veniti asadar fratilor la "Adunarea Norodului", cu raul sa ne opunem celor rai, caci "Patria este norodul, iara nu tagma jafuitorilor ! "

Honor et Patria! Vae victis!

PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) dr. Mircea DOGARU

2 comentarii:

  1. PRIETENI...Am facut tot ce am putut am postat si eu mai departe pe blog pe facebok,toate blogurile.ro si pe cele 6 id-uri de mess unde am peste 600 de id-uri.EU am facut tot ce am putut in rest nu mai tine de mine,sper sa prinda mesajul si sa fiti cat mai multi;).
    Si la focsani daca o sa se organizeze ceva..cu siguranta o sa fiu acolo pentru voi si pentru tara.VA MULTUMESC si mult succes in continuare:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim !
    Bunul Dumnezeu Sa te Binecuvanteze !
    De astfel de Cetateni Responsabili, are nevoie Romania !
    Stima si respect !

    RăspundețiȘtergere